Help! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Justa Hornstra - WaarBenJij.nu Help! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Justa Hornstra - WaarBenJij.nu

Help!

Door: Justa

Blijf op de hoogte en volg Justa

26 Augustus 2010 | Nederland, Groningen

Van een paar hele lieve vriendinnen krijg ik een foto op canvas cadeau. Als herinnering aan de geweldige ervaring die ik heb gehad. Nou moet ik alleen nog een foto kiezen... Hier is een selectie, help me!! Laat alsjeblieft een reactie achter bij de foto die het volgens jou moet worden. Tnx!


http://picasaweb.google.nl/101469242315365728217/HelpMeKiezen#

  • 26 Augustus 2010 - 18:24

    Gies:

    De hangmat is cool ook door de lichtinval van de zon.

  • 26 Augustus 2010 - 19:39

    GEA:

    NOu Justus, ik vind t niet zo moeilijk.nr 3,6 of 10.3 voor de natuur 6voor t slapen lijkt me heerlijk!10 voor surinaamse sfeer... Liefs

  • 26 Augustus 2010 - 20:23

    Ma:

    de foto met de hangmat vind ik significant en de foto van de berg ook (weet de naam niet meer).De andere foto's zijn mooi maar het kan net zo goed een ander land zijn. Overigens dacht ik dat je nog andere (mooiere) foto's had.

  • 26 Augustus 2010 - 21:48

    Merel:

    De hangmat :D!!

  • 27 Augustus 2010 - 06:24

    Sheila:

    Dag Justa...

    ik weet het niet hoor...
    Een paar kunnen inderdaad ook van andere landen zijn..
    Die hangmat is natuurlijk wel een item geweest tijdens je verblijf daar...
    Maar je hebt nog meer foto's!...waarom mogen we daar niet uit kiezen???
    Ok, als dit het is dan kies ik foto nummer 5...
    Omdat dat voor mij de enige foto is wat herkenbaar is als Suriname...Het oerwoud op de achtergrond...het water zo zwart en rustig...het koriaal op de voorgrond..
    En de hemel...met wolken..
    Ik kan bij deze foto Suriname ruiken en voelen...
    Nu jij nog..hahahahaa
    Love you!

  • 27 Augustus 2010 - 07:26

    Justa:

    Als jullie andere suggesties voor foto's hebben mag dat natuurlijk ook doorgegeven worden. Dit is natuurlijk maar een kleine selectie.

  • 27 Augustus 2010 - 13:02

    Mirjam:

    nr 5 of 6. En dan zou ik denk ik eerder voor 6 gaan, gezien de hoeveelheid hangmatten die ik in je verhalen voorbij heb zien komen ;-) Succes met kiezen!!!

  • 27 Augustus 2010 - 23:36

    Ien:

    Stel het je voor in het groot.. Dan is de hangmat denk ik een te groot fel licht wat op je af komt!!
    Mooiste vind ik de waterval en de berg (7).. Dit alleen al om de mooie nuances in de kleuren..
    Maar ja, wat ik al zei.. Jij hebt het beleefd en hebt er een gevoel bij, dat is wel erg belangrijk!!!
    Ik hoor wel wat de keuze wordt!!

  • 31 Augustus 2010 - 17:54

    Sanne:

    Hangmat!!! Is het vrolijkst en ook erg typerend voor Suriname :)

  • 16 Januari 2011 - 10:13

    Dagmar:

    Ik zou die Foto met de waterval kiezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Justa

Actief sinds 03 Mei 2009
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 16943

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 17 Februari 2015

Cycle4Girls

02 Juni 2012 - 22 December 2012

Gambia avontuur

26 Maart 2010 - 04 Augustus 2010

Stage in Suriname

Landen bezocht: