Verlatingsangst... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Justa Hornstra - WaarBenJij.nu Verlatingsangst... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Justa Hornstra - WaarBenJij.nu

Verlatingsangst...

Door: Justa

Blijf op de hoogte en volg Justa

18 Maart 2010 | Nederland, Groningen

Jaja, eindelijk is het dan zover!!! Vanochtend vroeg hebben wij ons visum opgehaald en het ticket geboekt. Nou gaat het dan echt beginnen...
Het moet nog wel even doordringen dat dit voorlopig echt mijn laatste weekje in Nederland is. Ondanks dat ik wel al een beetje begonnen was om van iedereen afscheid te nemen (want stel je voor dat het deze keer wél zou doorgaan!!) vind ik het wel heel raar om iedereen de komende maanden niet meer te zien. Niet meer volleyballen, paardrijden, koffie drinken bij de DE, naar de dorpskroeg of genieten van het uitzicht op de Martinitoren. Daar staat dan wel weer tegenover dat de temperatuur daar 30+ is...

Volgende week vrijdag, 26 maart, is het zover. Als je wil weten of je al echt van me af bent dan, kijk dan op www.schiphol.nl en check het vluchtnummer KL 0713.

Gedurende mijn verblijf in Suri zal ik proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden. Heb je hier geen behoefte aan dan kan je jezelf uit de mailinglist halen.

Misschien zie ik je nog voor ik vertrek en anders: mo syi! (Tot ziens!)

  • 18 Maart 2010 - 17:38

    Gea:

    ik wil natuurlijk op de hoogte blijven.Wil alles weten je kent me liefs

  • 18 Maart 2010 - 18:08

    Eline:

    Wat tof dat het eindelijk allemaal is gelukt! Maar gaan je wel missen hoor met volley :(
    Zwaai je even naar mn zus op weg naar Suriname, die vliegt de 26e terug :)

  • 18 Maart 2010 - 19:08

    Berend:

    Toppie!!!
    Eindelijk maar toch. Heel fijn voor jullie, heel veel succes en plezier daar en hou me op de hoogte?

    Liefs Berend

  • 18 Maart 2010 - 21:41

    Suus:

    eej justa!
    super cool dat je gaat..
    M'n broer zit nu ook in paramaribo (les geven op een basisschool)
    en als ik zo de verhalen van hem hoor,, ga jij het prima naar je zin hebben..
    Lekker warm, veel Parbo (bier)
    en noooo spam

    dus veel plezier en ik ga zeker je verhalen lezen

    liefs Suzanne

  • 18 Maart 2010 - 22:11

    Judith:

    Super hoor, dat t gelukt is met t visum! Dan is t wel errug leuk dat we zaterdag teamavond hebben, dan kunnen we nog mooi ff een soort van afscheidsfeestje ervan maken!
    Ik kan haast wel mn nieuwe hobby ervan maken..met alle waarbenjij.nu's die ik volg! Haha maar ik vind t altijd erg leuk om alle verhalen te lezen en die van jou wil ik ook zeker volgen!
    Liefs en tot zaterdag!

  • 18 Maart 2010 - 23:20

    Riel:

    Wat geweldig dat je dit gaat doen Justa! Dit wordt vast de ervaring van je leven!

    Geniet en doe rustig aan.

    Liefs Riel

  • 19 Maart 2010 - 07:32

    Ellen:

    Gaat het zusje van Mijos dan echt de grote wereld verkennen? Wat superleuk!
    Geniet er lekker van en ik vind het leuk als je ons op de hoogte houdt! Veeeeeeeeeeeeeeel plezier!

    Liefs Ellen.

  • 19 Maart 2010 - 08:41

    Zus:

    Hai meis,
    Mis je natuurlijk al heel lang, maar in Suriname ben je toch net nog even wat verder weg.. zorg dr maar even voor dat je skype hebt daar!! ben dit weekend wel thuis, kunnen we nog even kletsen voor je gaat..
    dikke kus

  • 19 Maart 2010 - 09:17

    Ellie:

    Hoi Justa,

    Super!!
    Ik wens je een héle leuke tijd in Suriname, geniet er van!

    Liefs Ellie

  • 23 Maart 2010 - 13:59

    Juuth:

    Heey Justa,

    Bijna vertrekken....wat spannend!! Ga er lekker genieten van het warme weer en de dingen die je er gaat doen!

    Een hele goede reis en ik blijf je zeker volgen!

    Liefs!

  • 24 Maart 2010 - 17:05

    Naniek:

    He Jus,
    Je gaat al bijna!! Spannend hoor, maar je hebt 't er vast naar je zin. Heeel veel plezier, en mocht je nou een paar dagen vrij zijn, je mag altijd even langs komen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Justa

Actief sinds 03 Mei 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 17016

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 17 Februari 2015

Cycle4Girls

02 Juni 2012 - 22 December 2012

Gambia avontuur

26 Maart 2010 - 04 Augustus 2010

Stage in Suriname

Landen bezocht: